Tessutu tintu di filatu, pezzu o suluzione ?

Tessutu tintu in filatu

Chì ghjè u tissu tintu di filatu?

U tessulu tintu di filatu hè tintu prima ch'ellu hè tricotatu o tissutu in tela.U filatu crudu hè tintu, poi tricotatu è infine stabilitu.

Perchè sceglie un tela tintu di filatu?

1, Pò esse usatu per fà un tela cù un mudellu multicolore.

Quandu u travagliu cù tintura di filatu, pudete fà tessili cù mudelli multicolori.Pudete utilizà strisce, cuntrolli o qualcosa di più intricatu cum'è un mudellu jacquard.Cù un pezzu di tela tinta, pudete aduprà un massimu di trè culori diffirenti per pezzu.

2, Face chì i vestiti si sentenu più sustanziali.

U tissu fattu di filatu tintu hà più "corpu" di u tela tintu in pezzu.Tende à esse un pocu più grossu è più pesu.

Corrispondenza di u culore di tintu-tela di filatu

U fornitore pò furnisce una mostra di immersione di laboratoriu.In ogni casu, u culore pò varià ligeramente da l'esempiu di immersione di labburatoriu se i filati tinti sò magliati in a mistura di spandex è dopu chì u tessulu hà passatu u prucessu di stallazione.

 

Pezzo di tissu tintu

Chì ghjèpiecetissu tintu?

U tela tintu di pezzu hè creatu quandu u filatu crudu hè tintu dopu à a maglia.U filatu crudu hè tricotatu, poi tintu è infine stabilitu.

Perchè sceglie u pezzu tissu tintu?

1, Hè u metudu di tintura più utilizatu.

A tintura di pezzi hè u metudu più cumuni è u più prezzu di tintura di tela.

2, Pianificà u calendariu di produzzione hè faciule.

Ci hè un tempu standard per i tessuti tinti in pezzi, à u cuntrariu di i tessuti tinti in filati chì generalmente duranu assai più.

Corrispondenza di u culore di u tessulu tintu in pezzi

Una immersione di labburatoriu hè fatta tinghjendu una piccula mostra di greige - un pezzu di tissutu o tissutu chì ùn hè micca statu trattatu o tintu prima.U culore di u tessulu tintu in a massa serà assai simili à u culore di u lab dip.

 

Tessutu tintu solu

Chì ghjè u tissutu tintu solu?

U tissu tintu solu hè qualchì volta riferitu cum'è tela tintu di droga o tela tintu in cima.

E materie prime, cum'è chips di poliester, sò tinte prima di esse fatte in filatu.Allora i filati sò fatti cù un culore solidu.

Perchè sceglie un tissutu tintu solu?

1, Hè u solu tissutu chì pò esse usatu per marl.

Certi filati di staple ponu esse fattu solu da u tessulu tintu solu.Un esempiu hè l'effettu marla populari.

2, hè u culore veloce.

U tessulu tintu solu hè assai resistente à u sbiadimentu da u lavatu è i raghji UV.Hà una solidità di u culore assai megliu cà u filatu o un pezzu di tela tintu.

3, Hè più sustinevule chè altri metudi di tintura.

U tissu tintu solu hè cunnisciutu ancu com'è tela tintu senza acqua.Questu hè chì a tintura di suluzione usa assai menu acqua è pruduce assai menu CO2 cà l'altri tinture.

Qualchi più punti à cunsiderà quandu sceglite a suluzione tissu tintu

Tessuti tinti solu solu sò un tema caldu in u mumentu.Ma hè caru, i culori sò limitati è i fornituri spessu necessitanu una grande quantità di ordine minimu.Questu significa chì, malgradu i so vantaghji, ùn hè ancu l'opzione più populari per a tintura di tela.

Corrispondenza di u culore per u tessulu tintu solu

Ùn ci hè micca una opzione di immersione di laboratoriu per u tessulu tintu solu.I clienti ponu vede una mostra di filatu per verificà u culore.

I clienti ponu generalmente sceglie solu trà i culori dispunibili.A persunalizazione di u culore è a specificazione hè pussibule solu s'ellu sò urdinati grandi quantità.I fornitori ponu stabilisce una quantità minima d'ordine elevata per u tessulu tintatu di suluzione persunalizata

 

Tessutu tintu di filatu, pezzu o suluzione ?

L'scelta di u metudu di tintura dipende da u vostru budgetu, a scala di pruduzzione è l'aspettu di u pruduttu finali.A sensazione di u tessulu è l'impurtanza di a solidità di u culore per u vostru prughjettu ghjucanu ancu un rolu in u prucessu di decisione.

Pudemu furnisce i nostri clienti cù filati, pezzi è tessuti tinti solu.Sè avete sempre dumande nantu à sti metudi di tintura, cuntattateci oghje per più infurmazione.Aspittemu di aiutà vi.


Tempu di post: 18-sep-2022