Cosa hè UPF?

UPF significa u fattore di prutezzione UV.L'UPF indica a quantità di radiazione ultravioletta chì un tissu lascia à a pelle.

 

Chì significà a valutazione UPF?

Prima di tuttu, duvete sapè chì UPF hè per a tela è SPF hè per u sunscreen.Premiemu una valutazione di Fattore di Proteczione Ultravioleta (UPF) durante a prova di tela.

UPF 50+ hè a più alta classificazione UPF chì pò esse ottenuta, postu chì i tessuti cù un UPF di 50+ mostranu chì solu u 2% di i raghji UV ponu penetrà a robba.

Allora quì hè u dettagliu di ogni livellu di prutezzione UPF:

UPF Ratings di 15 è 20 offre un bonu livellu di prutezzione di u sole;

UPF Ratings di 25, 30, è 35 offre livelli ideali di prutezzione di u sole;

E valutazioni UPF di 40, 45, 50 è 50+ furniscenu livelli eccellenti di prutezzione di u sole.

 

Chì sò e caratteristiche di u vestitu UPF?

1, Maglia fine

U culore, a custruzzione è u cuntenutu di u tessulu influenzanu a classificazione UPF.A nostra sucietà usa tessuti fini di maglia per impediscenu i raghji dannosi di ghjunghje à a vostra pelle.U tissu di maglia fina impedisce ancu a crema solare da lavà.Tutti i nostri tessuti sò testati in e nostre fabbriche di tessuti d'alta tecnulugia per assicurà a custruzione è a prutezzione ottimali.

2, Tessuti UV

A nostra cumpagnia usa tessuti speciali cum'è u poliester è u nylon, chì bloccanu perfettamente i raghji UV.

3, Spessore di tela

U più pesante u tessulu, u megliu a prutezzione di u sole, pudemu persunalizà a tela secondu a vostra esigenza.

 

Quale pò prufittà di u vestitu UPF ?

U vestitu UPF hè adattatu per tutte l'età è i livelli di attività.

1, Per u Golf

U vestitu UPF hè essenziale in u golf postu chì u sportu si faci solu fora!U golf richiede assai focus è attenzione, cusì e distrazioni minime sò chjave!I ghjucatori di golf ponu fucalizza solu nantu à u so swing è u ghjocu quandu sanu chì sò in piena prutezzione da u sole.

2, Per Tennis

U vestitu UPF hè essenziale in u tennis quandu corre avanti è avanti nantu à u tribunale!Fortunatamente, a ghjente ùn pò micca capisce quantu male hè u sole di u sole quandu prutegge cumplettamente a so pelle in un UV top and bottom.

Di sicuru, stu tessulu hè ancu travagliu per u football, u football, u volleyball, a corsa, u ciclismo è a natazione.

3, Per un stile di vita attivu

Sè simu attivi in ​​caminata, corsa, bicicletta o attività all'aperto, cercate a classificazione UPF per prutege a vostra pelle.Pruteghjendu a vostra pelle à una età precoce a mantene ghjovana è sana per più longu!

L'usu di tessuti UPF elevati pò ancu migliurà a vostra prestazione durante a vostra vita attiva di ogni ghjornu, pruteggendu a vostra pelle da i raghji dannosi, chì vi permette di sfruttà u vostru tempu fora!

Benvenuti à cuntattateci, sè vo avete qualchì quistione per queste.Pruvaremu tuttu u nostru megliu per aiutà.


Tempu di Postu: Nov-01-2022