Chì ghjè u tissu di jersey unicu

Jersey hè un tessulu di maglia di trama chì hè ancu chjamatu maglia pianura o tela unicu.Calchì volta avemu ancu dichjarazione chì u terminu "jersey" hè utilizatu liberamente per riferite à qualsiasi tela di maglia senza a rib distinta.

 

I dettagli nantu à a fabricazione di tissu di jersey unicu

Jersey pò esse fatta a manu assai tempu fà, è facemu nantu à i machini di maglia piatta è circular per avà.Jersey knits sò fatti da a puntata di puntata basica, in quale ogni loop hè tracciatu attraversu u ciclu sottu.I filari di loops formanu linee verticali, o gallesi, nantu à a faccia di u tela è fila crosswise, o corsi, nantu à u spinu.I maglia di jersey sò ligeri in paragunà cù l'altri maglieri è sò a maglia di trama più veloce per pruduce.Jersey si stende più in a direzzione cruciforme chè in a longu, pò esse propensu à e corse, è curls à i bordi per via di a diffarenza di tensione in u fronte è u spinu.

 

A funzione per u tissu di jersey unicu

1, I so lati davanti è daretu sò sfarenti l'una di l'altru.

2, Tessuti chì sò pruduciuti in forma di tubi, ma ponu ancu esse tagliati è usati in forma di larghezza aperta.

3, Larghezza più larga pò esse ottenuta in tissuti unicu jersey paragunatu à i tessuti rib è interlock.

4, Si stende à circa u listessu ritmu à traversu è longitudinale.

5, S'elli sò troppu allungati, e so forme ponu esse distorte.

6, Quandu s'utilice cum'è una robba, hè peghju per imballà u corpu chè l'altri tessuti di maglia orientati à a trama per via di a so menu flessibilità.

7, A maglia di maglia in jersey unicu hà menu pussibulità di mudellu chè altre maglie.

8, Siccomu u rapportu di maglia hè furmatu nantu à una sola agulla nantu à una sola piastra, hè u tipu di maglia cù u minimu quantità di filatu spentu per unità di area.

9, Quandu sò tagliati, i riccioli sò da i lati versu u spinu di u tela è da a cima è u fondu versu u fronte di u tela.

10, Hanu menu tendenza à arrugà.

 

Finitura è trattamentu per u tessulu single jersey

Jersey pò esse finitu cù napping, stampati, o ricamati.Variazioni di jersey includenu versioni di pile di a maglia di maglia è jacquard.Pile jerseys sò filati extra o sliver (fila senza torcia) inseriti per fà tessili di velluto o di pelliccia finta.A maglia Jacquard incorpora variazioni di puntata per creà disinni cumplessi chì sò tricotati in u tissu.I tessuti intarsia sò tricotti di jersey chì utilizanu filati di culore diffirenti per pruduce disinni è sò più costosi di pruduce cà stampà u disignu cum'è un finitu.

 

Possibile usu per u tissu di jersey unicu

Jersey hè aduprata per fà calze, T-shirts, underwear, sportswear, and sweaters.Hè statu ancu incorporatu à u mercatu di l'arredamenti per a casa è hè adupratu per i letti è i slipcovers.

Fuzhou Huasheng Textile s'impegna à furnisce u tessulu jersey unicu di alta qualità è costu-efficace per i clienti in tuttu u mondu.Per ogni dumanda, ùn esitate micca à cuntattate cun noi.


Tempu di Postu: Dec-30-2021