Chì ghjè u tessulu pique, è perchè hè una bona scelta per e cammisa?

Prima, vi prubabilmente scuntrà diversi termini è tippi di tela chì ùn pudete micca esse familiarizatu cù quandu esplorate diversi tipi di tela.U tessulu pique hè unu di i tessili menu parlati è forsi qualcosa chì ùn avete micca intesu parlà prima, cusì simu quì per risponde à e dumande è vi permette di sapè esattamente ciò chì hè stu tela, perchè hè utile, è induve hè. megliu usatu per.

In u principiu, hè impurtante capisce cumu fà u tissu pique.U tessulu deve esse inizialmente fattu cù un appiccicatu dobby loom, è hè tipicamenti tissutu o maglia.Avete nutatu nantu à a maiò parte di i tessuti di pique chì ci hè una fine ribbing à a struttura o ancu un cording fine.Comu sapete, sti tessuti pique sò generalmente tendenu à esse tessuti di pesu mediu è sò custituiti da una mistura di cuttuni è cuttuni-poliester o poliester.

E, secondu, capiscenu cumu pique difiere.

Il s'agit des nervures texturées ou des cordons qui rendent le tissu piqué si différent des autres tissus.Per esempiu, u materiale di jersey simplice ùn manca a struttura è a prufundità chì un tissu pique pò offre.I t-shirt di Jersey tendenu à avè un sensu assai liscia è suave, ma u tissu pique vanta un aspettu waffled è intrecciatu chì parechje persone trovanu attraente.

À l'ultimu hè vantaghji di tessuti pique.

Ci hè parechje vantaghji di sceglie u tissu pique nantu à u tissu di jersey standard o classicu.Parleremu di uni pochi di sti vantaghji quì, cusì pudete cumincià à pensà se u tissu pique hè a scelta bona per i vostri vestiti o merchandise.

Puntu 1: Unu di l'effetti secundarii principali di l'usu di l'attache di dobby loom hè chì a cammisa hè istantaneamente più respirabile per via di u tipu di tissutu chì pruduce.Perchè u tessulu hè ariosu è dà à u portatore una ventilazione supplementaria - hè una grande scelta per t-shirts d'estate è polo shirts chì anu da esse bè utilizatu ancu per i sport estivi.Per i sporti all'apertu cum'è a Camicia di golf cum'è un esempiu, induve u purtatore serà fora in u calore, una cammisa pique ben ventilata pò fà una grande diferenza in quantu cunfortu si sente l'usu.

Puntu 2: U tipu di tessitura / maglia per camicie pique tende à vede un pocu più formale cà i maglie ordinali.Questu hè un grande vantaghju in quellu chì l'estetica aligna cù u vostru pruduttu o marca.Inoltre, e cammisa più formale tendenu à vende per più benefiziu - chì significa chì u prufittu nantu à e camicie pique puderia esse più altu ch'è l'altri.

Puntu 3: Camicie Pique sò assai durable, chì significa chì duranu assai bè.Questu hè un grande vantaghju perchè dà à u vostru cliente un pruduttu di longa durata è d'alta qualità chì resisterà a prova di u tempu.

Puntu 4: Mostranu menu sudore per via di a trama è di u tessulu, ma in qualchì manera, i polo shirts pique disguise u sudore megliu cà i contraparti standard di jersey.Per a maiò parte di l'usu, questu serà un benefiziu enormu è un mutivu per optà per pique sopra à l'altri materiali - in particulare in i mesi più caldi di l'annu.

Puntu 5: Cumu funziona pique cù stampa?

Quandu si tratta di stampa, in particulare di stampa di serigrafia, vi vulete cunsiderà quantu hè a qualità di pique nantu à a vostra cammisa.Per una serigrafia senza difetti, vi vulete assicurà una superficia liscia è uniforme senza assai filatu sfilacciatu.U pique fine chì offremu à a stampa di vestiti hè di alta qualità è significa chì a stampa nantu à i tessuti pique hè assolutamente pussibule, è u risultatu pare fantasticu.

Sè site interessatu in u nostru tissu pique, benvenutu à cuntattateci.Fuzhou Huasheng Textile., Ltd hè impegnata à furnisce u tessulu pique di alta qualità è u megliu serviziu à u cliente in u mondu sanu.


Tempu di Postu: Set-07-2021