Chì ghjè u tessulu di maglia, è hè a diffarenza trà trama è warp?

A maglia hè a tecnica di fabricazione di tessuti per l'interlopping di filati.Allora saria solu un set di filati chì venenu da una sola direzzione, chì puderia esse horizontale (in trama di trama) è verticalmente (in maglia di urdi).

Tessutu di maglia, hè furmatu à traversu loops è punti.U circhiu hè l'elementu fundamentale di tutti i tessuti di maglia.Un puntu hè a più chjuca unità stabile di tutti i tessuti di maglia.Hè l'unità basica custituita da un loop tenutu inseme da esse intermeshed cù i loops formati prima.I loops intrecciati si formanu cù l'aiutu di l'agulla ingannata.Sicondu u scopu di u tessulu, i circles sò custruiti chjuchi o vicinu.I loops sò intrecciati in u tessulu, ponu esse facilmente allungati in ogni direzzione, ancu quandu un filatu di bassa qualità chì hà poca elasticità hè utilizatu.

 

A caratteristica di a maglia di ordi è di trama:

1. Warp Knitting

Warp knitting hè a fabricazione di u tessulu furmendu i loops in una direzzione verticale o warp-wise, u filatu hè preparatu cum'è un warp in travi cù unu o più filati per ogni agulla.U tessulu hà una maglia più piatta, più vicina, menu elastica chè u maglia di trama è spessu corre resistente.

2. Trama di maglia

A maglieria di trama hè u tipu più cumuni di maglieria, hè u prucessu di fà u tessulu furmendu una seria di loops cunnessi in una direzzione horizontale o di riempimentu, pruduciutu nantu à e macchine di maglieria piatta è circular.

 

Differenze in a maglia di ordi è di trama durante a produzzione:

1. In u tessulu di trama, solu un inseme di filati hè utilizatu chì formanu corsi longu a direzzione di trama di u tessulu, mentri in u tessulu, parechji setti di filati sò usati chì venenu da a direzzione di u tessulu.

2. Warp knitting difiere di trama di trama, basicamente in chì ogni loop d'agulla hà u so filu.

3. In u tricot di warp, l'agulla pruduce fila parallela di loops simultaneamente chì sò intrecciati in un mudellu zigzag.In cuntrastu, in a maglia di trama, l'agulla producenu loops in a direzzione sàvia di larghezza di u tela.

4. In u puntu di urdimentu, i punti nantu à a faccia di u tela appariscenu verticalmente, ma in un ligeru angulu.Mentri in u tricot di trama, i punti nantu à u principiu di u materiale appariscenu verticalmente dritti, avè in forma di v.

5. Warp knits pò cede tela cun stabilità quasi uguali in tessili tissuti, ma Weft hè assai bassu stabilità, è tela pò esse stendu facilmente.

6. U ritmu di pruduzzione di a maglieria di u warp hè assai altu ch'è quellu di a maglia di trama.

7. Warp knits ùn ravel o run è sò menu suscettibile à sagging cà weft knits chì sò facilmente vulnerabile à snagging.

8. In u tricottu di trama, l'agulla si move in i cams chì anu tracce in una direzzione circular, mentre chì in u tricot di urdimentu, l'agulla sò muntati nantu à una tavola d'agulla chì pò solu muvimenti in sopra è in falà.

 

Chì ghjè l'usu di u produttu pussibule per questi tessuti di maglia?

Trama di maglia:

1. I vestiti adattati, cum'è giacche, vestiti, o vestiti di guaina, sò fatti da a maglia di trama.

2. Puntu di maglia interlock hè bella per fà T-shirts, turtlenecks, faldes casual, vestiti è vestiti di i zitelli.

3. Calzino senza saldatura, tricotatu in forma tubulare, hè pruduciutu da machini di maglia circulari.

4. Circular knitting hè ancu utilizatu per pruduce tela sportiva cù a stabilità dimensionale.

5. Flat knitting hè utilizatu per a cugliera è i cuffs.

6. I maglioni sò ancu fatti da tricot flat è sò uniti à e maniche è u collu di collu cù machini speciali.

7. Cut and cusut vistimenti sò ancu fatti da trama knitting, chì include T-shirts è polo shirts.

8. Tessuti altamente texturizati cù mudelli cumplicati sò fatti cù tuck stitch.

9. Cappelli è sciarpe di maglia sò usati in a staghjoni di l'inguernu sò fatti attraversu a maglia di trama.

10. Industrially, u filu di metallu hè ancu tricotatu in un tessulu di metallu per una larga gamma di usi, cumpresu u materiale di filtru in cafeterias, cunvertitori catalitici per vitture, è assai altri benefici.

tricot in ordito:

1. Tricot knit hè unu di warp knitting, usatu pi fari li tissuti ligeri, di solitu innerwear cum'è mutandine, brassieres, camisoles, girdles, sleepwear, ganciu & eye tape, etc.

2. In u vestitu, u maglieria di u warp hè aduprata per a fabricazione di vestiti sportivi, tracksuits, leisurewear è giacche di sicurezza riflettenti.

3. In a casa, a maglieria di u warp hè aduprata per a fabricazione di materas stitch-in fabrics, furnishing, sacchetti di lavanderia, mosquito nets, è aquarium fish nets.

4. L'internu di i scarpi sportivi è di i scarpi di sicurezza industriali è i foddi internu di u sole sò fatti da a maglia di urdi.

5. Cuscini d'auto, fodera per a testa, parasole è fodera per caschi di motocicletta sò fatti da a maglia di urdi.

6. Per l'usi industriali, u sustegnu di PVC / PU, maschere di pruduzzione, tappi è guanti (per l'industria elettronica) sò ancu fatti da a maglia di urdi.

7. A tecnica di tricot Raschel, un tipu di tricot di u warp, hè utilizatu per fà com'è un materiale unlined for coats, jackets, straight skirts, and dresses.

8. Warp knitting hè ancu usatu per fà strutture tridimensionali di maglia.

9. Tessuti per a stampa è a publicità sò ancu pruduciuti da u puntu di urdi.

10. U prucessu di maglieria di u warp hè ancu usatu per a produzzione di bio-tessili.Per esempiu, un dispositivu di supportu cardiacu di poliester tricotatu warp hè statu creatu per limità a crescita di cori malati per esse stallatu strettu intornu à u core.


Tempu di pubblicazione: 28-sep-2021