Chì ci hè a tela stretch di quattru modi

L'allungamentu in quattru direzioni hè un tipu di tela cù una bona elasticità utilizata principarmenti per a ropa, cum'è costumi da bagno è vestiti sportivi, etc.

I tessuti Spandex ponu esse divisi in tessuti stretch di urdimentu, tessuti stretch di trama, è tessuti stretch di urdimentu è di trama (chiamati ancu stretch à quattru direzioni) secondu e necessità di l'usu.

U tessulu elasticu à quattru lati hà elasticità in a direzzione di trama è urditura. Comparate cù altri tessuti, u tessulu stretch in 4 direzzione di trama hà una bona elasticità è una sensazione di manu morbida.

U pesu generale di u tessulu stretch 4 way hè da 120gsm à 260gsm, è a larghezza varieghja da 140cm à 150cm.Sottu à 180 g/m² i tessuti sò principalmente tessuti di maglia elastica di quattru lati, mentre chì sopra 220 GSM, a maiò parte di i tessuti sò tessuti di tricot stretch.Di sicuru, u rapportu di cumpunenti spandex affettanu ancu u pesu.In generale, u megliu l'elasticità, u più altu u pesu.

Frà elli, u tessulu stretch di poliester à quattru lati hè adattatu per u processu di stampa, cum'è costumi da bagno, vestiti sportivi, ecc. -produtti culurati cum'è biancheria intima, vestiti, rivestimenti interni di a robba.I rapporti di cumpunenti cunvinziunali sò da bassu à altu secondu l'elasticità, soprattuttu 92/8, 88/12, o 90/10, 80/20.

 

Features:

1. Alta forza.A forza di l'impattu hè 4 volte più altu di u nylon è 20 volte più altu di a fibra di viscosa.

2.U suede stretch di quattru lati hà una bona elasticità è hè assai adattatu per a robba di e donne.L'elasticità hè simile à a lana, quandu si stende da 5% à 6%, pò ricuperà sanu.A resistenza à l'arruga hè assai superiore à l'altri tipi di fibri, vale à dì, a tela ùn hè micca arrugata è hà una bona stabilità dimensionale.U modulu di elasticità hè 2 à 3 volte più altu ch'è quellu di nylon.Bona flessibilità.Pò esse usatu in scarpi, cappelli, tessili di casa, ghjoculi, artighjanali, etc.

3. Bona resistenza à u calore, senza deformazione à alta temperatura.Bona resistenza à a luce.A resistenza à a luce hè seconda solu à a fibra acrilica.A superficia hè lubricata, e molécule interne sò strette, è e molécule mancanu di una struttura idrofila, cusì a ricuperazione di l'umidità hè assai chjuca è a funzione d'assorbimentu di l'umidità hè povera.

4. Resistenza à a corrosione.Hè resistente à l'agenti bleaching, oxidants, hydrocarbons, chetones, petroleum products, and inorganic acids.Hè resistente à l'alkali diluitu, ùn teme micca di u mildiu, ma l'alkali caldu pò fà diferenze.

5. Bona resistenza à l'abrasione.A resistenza à l'abrasione hè seconda solu à u nylon cù a megliu resistenza à l'abrasione, megliu cà l'altri fibri naturali è sintetici.

 

Svantaghji:

1. A solidità di u culore ùn hè in generale micca altu, soprattuttu neru.

2. U culore hè faciule per esse imprecisu, è u prublema di l'aberrazione cromatica spessu accade.

3. Ùn hè micca faciule per cuntrullà l'elasticità è u pesu di i capelli.

 

Fuzhou Huasheng Textile s'impegna à furnisce l'alta qualità di u tessulu stretch in quattru modi cù proporzioni diverse.Per purtà a megliu sperienza di vestizione.


Tempu di post: 17-ghjugnu-2021