Chì ci hè a diffarenza trà stampa digitale è stampa offset?

Chì ci hè a diffarenza trà stampa digitale è stampa offset?A stampa hè stampata, nò?Micca esattamente ... Fighjemu un ochju à sti dui metudi di stampa, e so differenze, è induve hè sensu di utilizà unu o l'altru per u vostru prossimu prughjettu di stampa.

Cosa hè a stampa offset?

A tecnulugia di stampa offset usa i piatti, generalmente fatti di aluminiu, chì sò usati per trasferisce una maghjina nantu à una "manta" di gomma, è poi rotulà quella maghjina nantu à un pezzu di carta.Questu hè chjamatu offset perchè u culore ùn hè micca trasferitu direttamente à a carta.Perchè e presse offset sò assai efficaci una volta installate, a stampa offset hè a megliu scelta quandu sò richieste quantità più grande, è furnisce una ripruduzzione precisa di u culore, è una stampa professionale nitida è pulita.

Cosa hè a stampa digitale?

A stampa digitale ùn usa micca i piatti cum'è l'offset, ma invece usa opzioni cum'è toner (cum'è stampanti laser) o stampanti più grande chì utilizanu tinta liquida.A stampa digitale hè efficace quandu ci vole quantità più bassi.Un altru benefiziu di a stampa digitale hè a so capacità di dati variabili.Quandu ogni pezzu hà bisognu di diversi cuntenuti o imagine, u digitale hè l'unicu modu per andà.A stampa offset ùn pò micca accuncià sta necessità.

Mentre a stampa offset hè una manera maravigliosa di pruduce prughjetti di stampa di grande aspettu, assai imprese o individui ùn anu micca bisognu di grandi tirate, è a megliu suluzione hè a stampa digitale.

Chì sò i vantaghji di a stampa digitale?

1, Capacità di fà picculi tiraghji di stampa (finu à 1, 20 o 50 pezzi)

2, I costi di stallazione sò più bassi per i picculi corsi

3, Possibilità d'utilizà dati variabili (cuntenuti o imagine ponu esse sfarenti)

4, Stampa digitale in biancu è neru à pocu costu

5, A tecnulugia mejorata hà fattu a qualità digitale accettabile per più applicazioni

Chì sò i vantaghji di a stampa offset?

1, Grandi tiraghji stampati ponu esse stampati cun un costu efficace

2, u più stampate, u prezzu di l'unità

3, Inchiostri speciali persunalizati sò dispunibili, cum'è i culori metallichi è Pantone

4, A più alta qualità di stampa pussibule cù più dettagli è precisione di culore

Se ùn site micca sicuru chì u metudu di stampa hè megliu per u vostru prughjettu di tela, ùn esitate micca à ghjunghje à noi.Saremu più chè felici di risponde à tutte e vostre dumande di stampa !


Tempu di post: Jul-01-2022