Cosa hè spandex?Chì sò i vantaghji?

Quandu si pruducia spandex, una attenzione particulari deve esse pagata à a tensione di l'avvolgimentu, u numeru di cunti di u cilindru, a forza di rottura, l'allungamentu di rottura, u gradu di furmazione, a quantità di aderenza di l'oliu, a rata di ricuperazione elastica, etc. Sti prublemi affettanu direttamente. a tessitura, in particulare a pruduzzioni di maglia.A più attenzione deve esse pagata à a tela unilaterale.

In a pruduzzione di spandex, una attenzione particulari deve esse pagata à a tensione di l'avvolgimentu, u nùmeru di colpi nantu à u cilindru, a forza di lacrime, l'allungamentu à a rottura, u gradu di deformazione, u gradu di aderenza d'oliu, a ricuperazione elastica, etc. , in particulare l'industria di a maglia.A più attenzione deve esse pagata à i tessuti unilaterali.

E caratteristiche di spandex:

1, Ligeru

2, Pò esse allungatu di più di 500% senza rompe

3, pò esse allungatu ripetutamente è ancu ricuperà a lunghezza originale

4, resistente à l'abrasione

5, più forte, più durable di gomma

6, Soft, liscia è supple

7, Resistente à l'olii di u corpu, a sudorazione, lozioni o detergenti

8, Nisun prublemi statichi o pilling

L'usu finale di spandex:

Abbigliamento - Articuli induve l'allungamentu hè desideratu: sportswear, swimwear, underwear, ski pants, pantaloni, calze, calzini, cinture.

Sè site interessatu in u tissu spandex, benvenuti cuntattateci per più dettagli.Fuzhou Huasheng Textile Co. Ltd serà à u vostru serviziu tuttu u tempu.


Tempu di pubblicazione: 21-oct-2022