Chì ghjè u tissu di polycotton?

U tela Polycotton hè un tela ligera è cumuni chì pudete uttene cù stampe, ma pudete ancu ottene policotton pianu.U tela Polycotton hè più prezzu di u tela di cuttuni, postu chì hè una mistura di cuttuni è poliester, tessuti naturali è sintetici.U tela Polycotton hè spessu 65% poliester è 35% cuttuni, ma a mistura pò cambià.Unisce a transpirabilità di u cuttuni è a durabilità di u poliester.

 

Chì sò i vantaghjidi polycottontissu?

1,Hè prezzu.U cuttuni hè più caru di u poliester, cusì i prezzi di u tela di polycotton sò generalmente in trà, facendu una opzione facilmente accessibile.

2,Hè durable.U tela Polycotton hè più durable chì u tela di cuttuni, chì hè faciule da strapparà o strappa.Inoltre, si riduce menu quandu lavatu cà u tela di cuttuni è poliester.

3, Hè faciule di cura.U tela Polycotton hè faciule di cura, ponu esse lavati è secchi parechje volte senza perde a forma.

4,Hè più traspirante cà u poliestertissu.U tela di poliester tende à aderisce à a pelle in u clima caldu, mentri u tela di cuttuni hè assai transpirable.Allora u tela di polycotton hè più transpirable cà u tela di poliester.

 

Chì sò i disadvantages di polycottontissu?

1,Hè un pocu più russu chè u cuttunitissuè pò pill.U tela di polycotton hè una sensazione ligeramente più ruvida di u tela di cuttuni 100%.Siccomu u polycotton hè materiale sinteticu, pò avè a tendenza à sviluppà bobbles nantu à a superficia cù u tempu chì pò fà chì si senti più rougher.

2,Ùn hè micca grande per e cundizioni calde.U tela Polycotton hè più traspirante cà u tela di poliester, ma micca cusì transpirable cum'è u tela di cuttuni.Allora u tela di polycotton ùn hè micca grande per e cundizioni calde

3,Ùn hè micca bellu s'è vo avete a pelle sensitiva.A mancanza di flussu d'aria attraversu i prudutti di poliester pò causà irritazione di a pelle, prurito o rashes nantu à a pelle sensitiva.

 

Chì sò l'usi di polycottontissu?

U tela Polycotton hè perfetta per fà l'articuli chì anu da esse durable è lavate spessu, cum'è uniformi, letti è scrubs.Hè a durabilità è e proprietà senza pieghe facenu ancu una bona scelta per e cose cum'è i rivestimenti di sacchetti, a robba chì ùn vulete micca stirare spessu, a tovaglia è a tovaglia più cuscini è cuscini.

 

Speremu chì questu articulu pò aiutà à capisce ciò chì hè u tissu di polycotton.Fuzhou Huasheng Textile hè impegnatu à furnisce l'alta qualità di u tessulu di polycotton cù diverse proporzioni.Per piacè sentite liberu di cuntattateci se avete bisognu.


Tempu di post: Jul-20-2022