Cosa hè a stampa ombre?

Ombre hè una striscia o mudellu cù ombrezza graduali è mischjendu da un culore à l'altru.In fattu, a parolla ombre stessu vene da u francese è significa ombra.Un disegnatore o artista pò creà un ombre cù a maiò parte di e tecniche tessili, cumprese a maglia, a tessitura, a stampa è a tintura.

In u principiu di l'anni 1800, l'ombre apparsu prima in disinni stampati nantu à u wallpaper da a cumpagnia Zuber.Questi disinni spessu usanu l'ombre in una zona solida di un grande designu, per esempiu, a terra di un mudellu fiurali.Altre volte, l'ombre stava solu cum'è una striscia.A so popularità era di corta durata.À a mità di u 19u seculu, l'effettu hè cascatu fora di moda.Malgradu a so bellezza, eranu troppu caru per pruduce.Per avà, u culore ombre hè ancu utilizatu in tela, u mutivu principale per aduprà ombre hè di aghjunghje sutilezza à i quilts, cum'è e sezioni di culori solidi piani ponu esse troppu stretti è noiosi.

Quandu si tratta di aghjunghje dimensioni è varietà à i quilts, u tissu ombre face bè!Se vulete chì u vostru prossimu grande prughjettu sia dinamicu in culore è visualmente stupente, site in u locu ghjustu.I tessuti ombre facenu fàciule per aghjunghje una dimensione abbagliante à qualsiasi quilt.Avemu splendidi tessuti gradienti per voi di sceglie.

Fuzhou Huasheng Textile Co., Ltd. furnisce i nostri propri disinni à i clienti in tuttu u mondu.Per piacè truvate u stilu più adattatu per voi in e nostre cullezzione di design di stampa ombre, o pudete furnisce u vostru propiu disignu, creeremu e migliori stampe per voi è i vostri clienti!


Tempu di Postu: Aug-29-2022