Cosa hè Midori ® BioWick?

Trattamentu 100% biologicu di assorbimentu di carbone fattu da microalga.Mantene frescu è seccu assorbendu l'umidità indesiderata è aiutanu à evaporà da u tissu.

I prublemi di l'industria

Attualmente, parechji trattamenti chì eliminanu l'umidità in u mercatu sò basati nantu à i combustibili fossili è anu una impronta di carbonu chimica assai alta.A causa di i sustanzi chimichi liberati quandu lavà a robba, questi ingredienti ùn sò micca solu dannusu à l'ambiente, ma ancu dannusu à u corpu per via di u cuntattu constante di a pelle cù a frizione. Allora vene u miDori® bioWick.

Soluzione

MiDori® bioWick hè una finitura rivoluzionaria chì elimina l'umidità à basa di bio, chì hè adattatu per tessili d'altu rendiment è rimpiazza a dumanda di trattamenti di wicking non rinnuvevuli. A formula innovativa hè fatta da 100% biocarbonu, facendu a prima in l'industria.L'ingredientu attivu hè custituitu da 100% biomassa di microalga secca chì hè stata cultivata in cundizioni interni cuntrullati è ùn hè micca OGM.

Offre una durabilità superiore è proprietà d'asciugatura rapida, è hè una scelta ideale per l'usura d'altu rendiment.

Cumu funziona?

U trattamentu di l'umidità alluntana l'umidità da a pelle à a superficia di u tela, aiutendu à evaporà fora di u tela.L'utilicemu per trattà i nostri vestiti sportivi per mantenevi frescu è seccu mentre fate l'eserciziu in modu ecologicu.

Pudemu furnisce stu tipu di trattamentu di finitura.Fate a vostra tela o vestitu più suave, seccu è frescu.Fuzhou Huasheng Textile Co. Ltd serà à u vostru serviziu tuttu u tempu.


Tempu di Postu: Nov-12-2022