Chì ghjè u tissu di maglia? (Guida per i principianti)

Tessuti maglia è tessuti sò i dui tipi più cumuni di tessuti utilizati per fà a robba.

I tessuti di maglia sò fatti da filamenti cunnessi à una agulla chì facenu i loops, chì sò intrecciati cù altri loops per furmà tessuti.I tessuti di maglia sò unu di i tipi più cumuni di tessuti utilizati per fà a ropa di ogni ghjornu.Hè significativu di sapè chì i tessuti di maglia sò divisi in tessuti di maglia di trama è di urdi.Eppuru chì i dui tipi di tessuti sò fatti di filati intrecciati, sò ligeramente diffirenti in l'apparenza.

L'altru tipu di tela più cumuni hè u tissutu.Per capiscenu cumu sò fatti i tessuti tissuti, ricordate solu u prucessu utilizatu per fà i tessuti di vestiti centinaie d'anni fà.I tessuti sò fatti da tessitura è strati di fili.Immaginate una rete di gol o una rete di racchetta di tennis multistrati, ma incruciate questi mudelli è ottene un tissutu!

Diversi tipi di tessuti di maglia

Tessuti di maglia hè un termu generale chì copre trè sottotipi di tessuti cù texturizati diffirenti.

1,Tessutu di maglia di trama

Per fà una idea di u metudu di u tessulu di trama, basta à pensà à i maglioni di maglia manu, induve u materiale hè fattu da tessitura di filamenti intornu à ellu stessu.Allora, quandu fighjate à un tessulu di maglia di trama, u mudellu di tissutu di u tela hà una forma di V assai evidenti.

U tela di maglia di trama hè u tipu più cumuni di tela di maglia chì truverete in a vostra vita di ogni ghjornu.Hè fattu nantu à una macchina di maglia circulari è ùn hè micca forte cum'è u tessulu di maglia di u warp.U tessulu hè più faciule di disassemble è se ci hè un pirtusu in a tela di maglia di trama, hè più faciule per cultivà in un tempu più brevi.In ogni casu, u tessulu di maglia di trama hè più faciule per stende si ùn sò micca usati materiali elastici.

2,Tissu tricoté à chaîne

U tela di maglia Warp hè ancu fattu cù filati o filati in u circondu, ma u mudellu hè un pocu più complicatu.A forma di V di i filati ùn hè micca cusì evidenti, ma i mudelli sò ancu strisce.

Prima di fà i tessuti in maglia di u warp, i fili individuali devenu esse dritti da e bobine à una trave di u warp induve tutti i filati individuali ponu esse messi inseme.Siccomu parechji filati sò tricotati à u stessu tempu quandu si facenu tessuti di maglia di u warp, sò fatti assai più veloce è in quantità più grande di i tessuti di maglia di trama.I tessuti di maglia di u Warp sò più durable cà i tessuti di maglia di trama.

3,Tissu tricot flat

L'idea cumuna di u tessulu di maglia flat hè simili à u tela di maglia di trama, ma a longu è a larghezza di sti tessuti di maglia sò limitati, cusì hè spessu usatu per collar, cuffs, hems, calzini è guanti.

Fuzhou Huasheng Textile Co., Ltd hè statu stabilitu in u 2004. Hè un fornitore prufessiunale di tessuti di maglia.Sì avete qualchì quistione nantu à i tessuti di maglia o avete bisognu di tessuti di maglia, sentite liberu di cuntattateci.


Tempu di post: 17-May-2022