Cos'è una tela a doppia faccia?

U jersey double-sided hè un tissutu cumuni, chì hè elasticu cumparatu cù u tissutu.U so metudu di tessitura hè u listessu cum'è u metudu più simplice di maglia di maglia per i maglioni.Hà una certa elasticità in a direzzione di u warp è a trama.Ma s'ellu hè un jersey stretch, l'elasticità serà più grande.

U tela à doppia faccia hè un tipu di tela di maglia.Hè chjamatu interlock.Ùn hè micca un tela compostu.A sfarenza evidenti hè u tela unilaterale.U fondu è a superficia di u tessulu unilaterale ovviamente parenu diffirenti, ma u fondu è u fondu di u tela di doppia faccia i facci pareanu uguali, cusì ci hè questu nome.Single-sided è double-sided sò solu diversi trama chì facenu l'effettu tali chì ùn sò micca cumposti.

A diffarenza trà u tessulu unilaterale è u tela doppia face:

1. A struttura hè diversa

U tessulu à doppia faccia hà a listessa tessitura in i dui lati, è a tela unilaterale hè una parte sottu assai evidenti.Per esse simplicemente, a tela unilaterale significa chì un latu hè u stessu, è u tela à doppia faccia hè u listessu chì a doppia faccia.

2. A retenzioni di u calore hè diversu

U tela à doppia faccia hè più pesante cà u tela unilaterale, è di sicuru hè più grossu è più friddu è caldu.

3. Applicazioni differente

Tela doppia faccia, più utilizata per a robba di i zitelli.Di solitu, i tessuti di doppia faccia per adulti sò usati menu, ma sò più grossi.A tela spazzolata è a spugna pò ancu esse usata direttamente.

4. Big differenza di prezzu

A grande diferenza di prezzu hè principalmente per u pesu.U prezzu di 1 kg hè simile, ma u pesu di a maglia unilaterale hè assai più chjuca di quellu di l'interlock à doppia faccia.Dunque, u numeru di metri da 1 kg hè assai più.


Tempu di Postu: Dec-17-2020