Chì ghjè u tissu di stampa digitale?

A stampa digitale hè un sviluppu assai eccitante in l'industria di i tessuti.Stu tipu di stampa apre l'opportunità di persunalizazione, stampa di picculi tirate è sperimentazione!

A stampa digitale usa a tecnulugia di stampa inkjet per l'applicazioni di stampa di carta.Dunque, cù u sviluppu di a tecnulugia, l'impresori di grande formatu ponu manighjà qualcosa da a carta à u vinile, sicuru, ancu i tessuti!

Per quessa, durante u prucessu di stampa, u tela passa per l'impresora cù un rullu.Quandu passa per l'impresora, l'inchiostru sarà strattu mentre passa per l'impresora parechje volte.Dopu chì u disignu hè cumpletu, pudete calà è / o vapore per curà.Quandu tuttu hè fattu, avete a vostra tela stampata digitale!

A parte più impurtante hè u disignu!Personalizà secondu e vostre preferenze o utilizate assai prugrammi di cuncepimentu graficu per creà stampe digitale.E foto scansate o opere d'arte esistenti sò ancu applicabili.A stampa digitale permette di truvà o creà a stampa perfetta per a vostra robba !

 

Vantaghji di stampa digitale:

1, persunalizatu dispunibule: Ogni iarda chì stampate pò esse cumplettamente persunalizatu è persunalizatu.Diversi culori, forme, layout, ecc!A stampa digitale pò esse aduprata per i tessuti tessuti è magliati.I tessuti adattati per a stampa digitale sò: cuttuni, viscosa, lana, seta, poliamide lycra, tessuti misti, etc.

2, Processu più veloce: Per scopi di campionamentu, a stampa digitale pò furnisce rapidamente questi picculi lotti.Ùn avete più bisognu di circà stampe, è pò esse indisponibile quandu avete bisognu.Pudete rapidamente ottene mudelli è stampà i mudelli chì vulete!

3, Mantene cun i tendenzi di a moda: U tempu di turnaround di i tessuti tradiziunali di stampa di serigrafia hè assai lento, è hè difficiule di seguità cù i tendenzi di a moda.Cù stampa digitale, u tempu da a tappa di cuncepimentu à a stampa hè assai più veloce, chì hè un prucessu efficace.Questu significa chì pudete prufittà di i tendenzi di a moda attuale è seguite cù a tendenza di i tempi!

 

E pussibulità di stampa digitale tessili sò infinite!Fuzhou Huasheng Textile Co., Ltd hà propri disinni per i clienti in tuttu u mondu. Truvate u megliu disignu per voi in i nostri disinni di stampa digitale, o pudete cuncepisce u vostru propiu per creà e migliori stampe per voi è i vostri clienti!


Tempu di post: 22-ghjugnu-2021