Chì ghjè a solidità di u culore?Perchè pruvà a solidità di u culore?

A solidità di u culore si riferisce à u gradu di sbiadimentu di i tessuti tinti sottu à l'azzione di fattori esterni (estrusione, attritu, lavatu, pioggia, esposizione, luce, immersione in acqua di mare, immersione di saliva, macchie d'acqua, macchie di sudore, etc.) durante l'usu o trasfurmazioni.

Califica a solidità basatu annantu à a decolorazione di a mostra è a macchia di u tela di supportu senza tintura.A solidità di u culore di i tessili hè un articulu di test di rutina in a prova di qualità intrinseca di tessili.Hè un indicatore impurtante di a valutazione di tela.

A solidità di u culore bona o cattiva affetta direttamente a bellezza di u vestitu è ​​a salute è a sicurità di u corpu umanu.In u prucessu di portà un pruduttu cù una solidità di u culore poveru, pruvucarà u pigmentu nantu à a tela per cascà è fade quandu si scontra a pioggia è u sudore.Ioni di metalli pesanti, etc. ponu esse assorbiti da u corpu umanu attraversu a pelle è mette in periculu a salute di a pelle umana.Per d 'altra banda, affettarà ancu altri vestiti purtati nantu à u corpu da esse macchiati.

Tipi di teste di solidità di u culore:

A solidità di a tintura di u tessulu hè ligata à u tipu di fibra, a struttura di filatu, a struttura di u tela, u metudu di stampa è di tintura, u tipu di tintura è a forza esterna.

A prova di solidità di u culore generalmente include a solidità di u culore à u sapunamentu, a solidità di u culore à u strofinamentu, a solidità di u culore à a sudorazione, a solidità di u culore à l'acqua, a solidità di u culore à a luce (sole), a solidità di u culore à l'acqua di mare è a solidità di u culore à a saliva.A solidità, a solidità di u culore à l'acqua di u cloru, a solidità di u culore à a pulitura in secca, a solidità di u culore à a pressione di u calore, etc. A volte ci sò qualchi esigenze speciali per a solidità di u culore secondu diversi tessili o ambienti diffirenti.

Di solitu, quandu a prova di solidità di u culore hè realizatu, hè u gradu di decolorazione di l'ughjettu tintu è u gradu di tintura à u materiale di rivestimentu.Per a classificazione di a solidità di u culore, eccettu per a solidità di u culore à a luce, chì hè u gradu 8, u restu hè u gradu 5. U più altu u gradu, u megliu u culore di solidità.

spiegà:

A solidità di u culore à u soaping hè di simule u cambiamentu di culore di u tessili è a tintura di altri tessuti durante u prucessu di lavatu di u liquidu di lavatura.L'esemplariu simula u lavatu in collisione cù u cuntinuu è perle d'acciaio inox.

A solidità di u culore à u fretu hè u gradu à quale u culore di un tessili culurita hè simulatu per trasfirià à una altra superficia di tela per via di u fretu.Pò esse divisu in attritu seccu è umitu.

A solidità di u culore à a sudorazione hè a solidità di tessili simulati à a sudorazione artificiale.

A solidità di u culore à l'acqua hè u gradu à quale u culore di un tessili hè simulatu dopu esse immersa in l'acqua.

A solidità di u culore à a luce (sole) hè u gradu à quale un tessili hè simulatu per esse scoloritu da u sole.


Tempu di post: ghjugnu-10-2022