Chì ghjè u tela di l'aria?

I materiali di a strata di l'aria in u tela includenu u poliester, u poliester spandex, u poliester spandex di cuttuni, etc. Cridemu chì i tessuti di a capa di l'aria diventeranu più è più populari trà i cunsumatori in casa è in l'esteru.Cum'è i tessuti di maglia sandwich, più prudutti l'utilizanu.

U tela di l'aria hè un tipu d'accessori tessili.U tessulu hè imbulighjatu in una suluzione chimica, dopu l'imbulighjate, a superficia di u tessulu hè cuparta cù innumerevoli capelli eccellenti.Questi capelli fini ponu formate una capa d'aria magre nantu à a superficia di u tela.Ci hè un altru tipu di dui tessuti diffirenti stitched together.U gap in trà hè ancu chjamatu a capa d'aria.

Prucessu è usu

I tessuti di l'aria sò generalmente fatti di dui strati di tessili di maglia.Un prucessu spiciali cumposti u mediu, u mediu ùn hè micca un cumpostu cumune strettamente ligatu è ci sarà circa 1-2 mm di vacanti.I dui pezzi di tela sò cumminati cù velvet fine, perchè ci hè una pusizioni cavu più larga chì l'altri tessili cumposti, hè chjamatu tela di l'aria.A superficia di u tessulu di a strata di l'aria ùn hè micca cusì suave cum'è i tessuti di maglia di solitu, ma piuttostu hà un sensu di rigidità cum'è un materiale di rivestimentu, cusì parechje persone l'utilizanu per fà mantellu è giacca à ventu.

Features

1, U tessulu di a strata d'aria ghjoca principarmenti un rolu à mantene u calore.Per mezu di u disignu strutturale, a struttura interna, media è esterna di u tissutu di trè pezzi hè aduttatu per furmà una strata inter-aria in u tela, chì hà un effettu di retenzione di calore.

2, Tessuti di strati di l'aria generalmente ùn pruducenu micca rughe è ponu assorbe u liquidu.U tela di l'aria hè una struttura di trè strati cù grandi spazii inter, è a superficia hè pura tela di cuttuni, cusì hà l'effettu di assorbe l'acqua è di chjude l'acqua.

3, Ancu se u tessulu hà una bona retenzione di calore, hè relativamente grossu.S'ellu hè troppu grossu, limitarà a nostra caminata.I difetti deve esse basatu nantu à a cumpusizioni di u tela.U pannu di strati d'aria di cuttuni puri hè propensu à a deformazione dopu avè purtatu, è a prestazione anti-rughe hè relativamente povera, mentre chì u tessulu di strati d'aria di poliester serà un pocu stuffy dopu avè purtatu, è micca cusì dolce è còmode cum'è u cuttuni puru.

4, Per via di a particularità di u tessulu di a capa d'aria, deve esse appiccicatu durante u almacenamentu è ùn pò micca esse plegatu per u almacenamentu.Altrimenti, ci saranu pieghe, chì saranu difficiuli di restaurà per un bellu pezzu è affettanu l'apparenza.Hè ancu bisognu di prestu attenzione hè chì ùn deve esse micca snags per evitari u toccu di l'uggetti sharp.

Fuzhou Huasheng Textile s'impegna à furnisce u tessulu d'aria di alta qualità per i clienti in u mondu sanu.Per ogni dumanda, ùn esitate micca à cuntattate cun noi.


Tempu di post: 24-aug-2021