Lista di i 4 tessuti più venduti in u 2021, ci hè u vostru tipu?

In quantu avemu amparatu chì ci sò più di 10 000 tipi di tela in u mercatu.Quattru tessuti si distinguenu per e so caratteristiche uniche.Videmu ciò chì sò.

Primu, tela di nylon

Ci sò tessuti di nylon spandex, tela di biancheria intima di nylon spandex, tela di leggings di nylon spandex.

In l'ultimi anni, a "filatura di nylon" cum'è a filatura di poliester hè stata fatta da persone cum'è vestiti, giacche, vestiti di i zitelli, vestiti prufessiunali è altri accessori di fodera.Avà, u nylon hà cambiatu u so caratteru da u rivestimentu à u tessulu di moda dopu l'estensione di u post-trattamentu "tintura è finitura" è hè diventatu unu di i principali tessuti di divertimentu mainstream in u mercatu tessili domesticu.

Unu di i tessuti di nylon d'alta densità hè in crescita in i tendenzi di vendita in 2021. Sicondu l'intruduzioni, u tessulu hè fattu di filatu di nylon semi-dull 20D * 20D, secondu a specificazione 380T, tissutu nantu à loom di jet d'acqua secondu pianu. struttura di tissutu, chì hè un tissu di nylon denier super fine.A larghezza di u tela hè 150 cm, è u pesu finitu hè solu 35 g//㎡, chì hè sottile cum'è l'ali di cicala, dolce è ligeramente trasparenti, cù un stile unicu.U tessulu finitu hè suave è dilicatu, calmu è lubricious, cun un sensu unicu di luminosità, un tipu di bellezza nebulosa, hè a scelta principale di tela per a produzzione di vestiti sportivi, swimwear, swimsuit è vestiti casuale, più ordini per a prutezzione di u sole all'aperto. è vestiti casuali in l'estiu.

Ssecondu, tissu cationicu

Hà un effettu heterocromaticu di u warp è di trama, i filati di warp è di trama riflettenu diversi effetti di culore sottu à a luce.

Unu di i tessuti di poliester cationicu hè diventatu un puntu di punta di u mercatu.L'orditu di u tessulu hè fattu di poliester cationicu FDY30D, a trama hè poliester semi-leggera intrecciata FDY30D, secondu e specificazioni 380T, u tessulu hè fattu di tessitura piatta in tessitura di jet d'acqua, utilizendu tintura di tintura cationica ecologica, a superficia di u tela brilla luminosamente, atmosfera graziosa.

A larghezza finita di u tela hè 148cm, cù un grammage di 58g/㎡.I culori sò ricchi è variati.U tessulu hè adattatu per fà ogni tipu di vestiti di donna è vestiti di donna di moda, etc. Dopu chì a robba si mette, hè bella è femina, è aghjunghje un incantu attraente.U mutivu principale per quessa "Yang polyester spinning fabric" hè favuritu è ​​​​pupulare hè a diversificazione di materie prime, cusì chì a struttura di tela, u rendiment, u stilu è altri aspetti chì l'altri tessuti di seta imitazione sò megliu;siconda, a qualità hè eccellente, a superficia di u tela hè quasi impeccable, cusì hè favuritu da e persone.

Terzu, maglia in orditospandextissu super suave

Hè un tipu di tela di maglia chì hè vitalità, è pò riflette a femina gentile è bella.

U pruduttu adopta poliester DTY75D / 144F flat + spandex 40D cum'è a materia prima principale, cù 92% poliester è 8% spandex cum'è a cumpusizioni è u cuntenutu.Hè tricotatu nantu à una macchina di maglieria di u warp cù un tessulu di maglia pianu cun una tecnica unica è tecnulugia avanzata di tintura è finitura.U tessulu ùn hè micca solu stretchable (tessutu di maglia stretch) è cunfortu di portà, ma hà ancu i vantaghji di u culore luminoso è a sensazione di manu suave.

Cù una larghezza di 150 cm è un grammage di 250-280 g/㎡ (tessu spandex persunalizatu hè accessibile), u tessulu hè riccu di culore.Ùn hè micca solu adattatu per u lettu, a moda, i pantaloni di culturismo, è hè ancu un tessulu di moda per tessili di casa, stu tela hè assai amatu da i cunsumatori per u so vestitu decentu, stendu liberamente è stile unicu.Ancu s'è u prezzu di stu tissutu hè altu, per via di a so bella apparenza è di alta qualità, hè sempre accoltu da i clienti.

Avanti, poliester ènylontela di piacè

Un tipu di tela cù una struttura ligera è suave, funzioni diversificate è un usu largu - tessili di poliester è nylon, attrae l'attenzione di parechji cummircianti in u mercatu tessili di Jiangsu è Zhejiang in 2021 cù u so incantu attraente, è e vendite tendenu gradualmente à esse. forte.

Una varietà di tessuti di fibra mista "tessu di satin di poliester di nylon", chì combina glitter, cunfortu, dolcezza, resistenza à l'arrugazioni è drape in unu, hè megliu cà l'altri tessuti di poliester di nylon.U tessulu hè fattu di nylon FDY40D cum'è filatu di urdimentu è poliester DTY50D cum'è filatu di trama, cù una specificazione di 17,5 * 5 * 46, è hè tissutu nantu à un telaru à jet d'acqua cù cinque tessuti.

Hè amatu da e donne di moda per i so vantaghji unichi cum'è u culore eccellente è a ligerezza è a cunsulazione.A larghezza di u tela hè 150 cm.Ci hè parechje culori per sceglie.U tessulu hè adattatu per giacche, sportswear, casual wear è altre vistimenti, è quandu si mette nantu à u corpu, ùn hè micca solu charming, ma ancu attraente.

Sè site interessatu à i nostri sti tessuti, benvenuti à cuntattateci.Fuzhou Huasheng Textile., Ltd hè impegnata à furnisce u

tela di alta qualità è u megliu serviziu à u cliente in u mondu sanu.

 


Tempu di pubblicazione: 15-sep-2021