L'intruduzioni di a solidità di u culore

Questu articulu hà da scopu di intruduce i tippi di solidità di u culore di tela è e precauzioni per pudè cumprà u tela chì vi cunvene.

1, resistenza à u strofinamentu:A solidità di a freccia si riferisce à u gradu di sbiadimentu di i tessuti tinti dopu a freccia, chì pò esse u fretu seccu è umitu.A solidità di a freccia hè valutata nantu à u gradu di tintura di tela bianca, è hè divisa in 5 livelli.U più grande hè u valore, u megliu hè a rapidità di strofinamentu.

2, solidità di a luce:A solidità di a luce si riferisce à u gradu di decolorazione di i tessuti culurati sottu l'azzione di u sole.U metudu di prova hè di paragunà u gradu di sbiadimentu di a mostra dopu a simulazione di u sole cù u campione di culore standard, è hè divisu in 8 gradi, 8 hè u megliu risultatu, è 1 hè u peghju.Tessili cù una solidità di luce povera ùn deve esse esposti à u sole per un bellu pezzu, è deve esse posti in un locu ventilatu per seccu à l'ombra.

3, solidità di sublimazione:si riferisce à u gradu di sublimazione di i tessuti tinti in almacenamiento.A solidità di a tintura di i tessuti nurmali hè generalmente necessaria per ghjunghje à 3-4 gradi per risponde à i bisogni di purtassi.

4, Rapidità di lavà:A solidità di lavare o sapone si riferisce à u gradu di cambiamentu di culore di u tessulu tintu dopu à lavà cù liquidu di lavaggio.Di solitu, a carta di campionu di gradu grisa hè aduprata cum'è standard di valutazione, vale à dì, a diferenza di culore trà a mostra originale è a mostra sbiadita hè aduprata per u ghjudiziu.A rapidità di lavare hè divisa in 5 gradi, u gradu 5 hè u megliu è u gradu 1 hè u peghju.I tessili cù una scarsa rapidità di lavà deve esse lavati in seccu.S'elli sò bagnati-lavati, i cundizioni di lavare deve esse pagatu una attenzione extra, cum'è a temperatura di lavà ùn deve esse troppu altu è u tempu di lavà ùn deve esse troppu longu.

5, solidità di sudore:A solidità di a sudorazione si riferisce à u gradu di sbiadimentu di u culore di u tessulu tintu dopu una piccula quantità di sudore.

6, solidità di stiratura:si riferisce à u gradu di decolorazione o sbiadimentu di i tessuti tinti durante a stiratura.

Fuzhou Huasheng Textile hà u scopu di furnisce i clienti cù tessuti di alta qualità, è pudemu persunalizà a solidità di u culore à i vostri bisogni.Se vulete sapè più cunniscenze di u produttu è cumprà tessuti, per piacè cuntattateci.


Tempu di Postu: Dec-10-2021