A diffarenza trà u tessulu impermeable, u tela impermeable è u tela resistente à l'acqua

Tissu impermeable

Sè avete bisognu di stà completamente seccu in a pioggia o in a neve, a vostra megliu opzione hè di portà un vestitu cuncepitu currettamente fattu di tela traspirante impermeabile.

I trattamenti d'impermeabilizazione cunvinziunali travaglianu coprendu i pori cù una capa di polimeru o una membrana.Copertura hè un termu generale chì si riferisce à l'applicazione di una o più strati di prudutti polimerici aderenti nantu à unu o i dui lati di un materiale tessili.U liquidu ùn pò micca passà a tela perchè a film di materiale polimericu hè furmatu nantu à a superficia di u tessili.Questu significa chì i materiali impermeabili sò generalmente ottenuti cù trattamenti di finitura di superficia.

Tissu idrorepellente

U tissu idrorepellente di solitu resiste à a umidità quandu hè purtatu in a pioggia intermittente, ma questu tela ùn furnisce micca una prutezzione adatta contra a pioggia battente.Allora ùn li piace micca i materiali impermeabili, i tessili idrorepellenti anu pori aperti chì li facenu permeabili à l'aria, u vapore d'acqua è l'acqua liquida (à alta pressione idrostatica).Per ottene un tela idrorepellente, un materiale idrofobu hè appiicatu à a superficia di a fibra.In u risultatu di sta prucedura, u tela resta porosa, chì permettenu l'aria è u vapore d'acqua per passà.Un inconveniente hè chì in e cundizioni climatichi estremi, u tessulu fughje.

U vantaghju di i tessili idrofobici hè una traspirabilità aumentata.Tuttavia, offre menu prutezzione contru l'acqua.Tessuti idrorepellenti sò usati principarmenti in vestiti cunvinziunali o cum'è una capa esterna di vestiti impermeabili.L'idrofobicità pò esse sia permanente cum'è per l'applicazione di idrorepellenti, DWR.Di sicuru, puderia ancu esse tempurale.

Tissu resistente à l'acqua

U terminu "resistenza à l'acqua" descrive u gradu à quale e gocce d'acqua sò capaci di bagnà è penetrà un tissu.Certi pirsuni usanu i termini e parolle, cusì sustenenu chì resistenti à l'acqua è impermeabili sò listessi.In fatti, sti tessuti sò trà tessili idrorepellenti è impermeabili.I tessuti resistenti à l'acqua è a robba sò supposti chì vi mantenenu seccu in a pioggia moderata à forte.Cusì furnisce una prutezzione megliu contr'à a pioggia è a neve chì i tessili idrorepellenti.

I vestiti resistenti à a pioggia sò spessu fatti da tessili fatti da l'omu, cum'è (ripstop) poliester è nylon.Altri tessuti densamente tessuti, cum'è u taffeta è ancu u cuttuni, sò ancu facilmente utilizati per a fabricazione di vestiti resistenti à l'acqua è ingranaggi.

Applicazioni di tessili impermeabili, resistenti à l'acqua è idrorepellenti

Tessuti impermeabili, resistenti à l'acqua è repellenti sò assai populari per a fabricazione di prudutti esterni è interni.Senza sorpresa, l'usu principale di tali tessili hè per a robba è l'attrezzatura (stivali, sacchetti, tende, coperchi di sacchetti di dorme, ombrelli, fasteners, ponchos) per attività outdoor cum'è caminata, backpacking, sport invernale, etc. Sò ancu usati per i prudutti utilizati. in casa, cum'è copertine di letti, lenzuola, protettori di cuscini, copertine per sedie è tavule di giardinu, coperte per animali, etc.

Fuzhou Huasheng Textile Co.,Ltd.hè un fornitore qualificatu di tessuti idrorepellenti.Se vulete sapè più cunniscenze di u produttu è cumprà tessuti, per piacè cuntattateci.


Tempu di pubblicazione: 26-ottobre-2021