Stampa di sublimazione - una di e stampe più populari in u mondu

1. Chì ghjè a stampa di sublimazione

A stampa di sublimazione usa una stampante à jet d'inchiostro dotata di tinta di trasferimentu termicu per stampà ritratti, paisaghji, testi è altre stampe nantu à a carta di stampa di trasferimentu di sublimazione in una manera di reversione di l'imaghjini speculari.

Dopu chì l'equipaggiu di trasferimentu termale hè riscaldatu à circa 200, a tinta di trasferimentu termale nantu à a carta di stampa di trasferimentu di sublimazione penetrarà in u sustrato in forma di vaporizzazione.Cusì chì u culore di l'imaghjini nantu à a carta hè sublimatu è trasferitu à u tessili, stu novu craft in tazza di porcellana, platu di porcellana, platu di porcellana, metallu è altri materiali.

 

2. U vantaghju di a stampa di sublimazione

1) A stampa di trasferimentu di sublimazione hà gràfiche è testi brillanti è ricchi, è u so effettu hè paragunabile à a stampa.In ogni casu, pò sprime i mudelli più finamente, cù pratichi perfetti è un bonu sensu di tridimensionalità.

2) U trasferimentu di sublimazione hè di sublimà a tinta di trasferimentu termale, penetrà l'ughjettu à alta temperatura, è formate una maghjina luminosa dopu a sublimazione.Per quessa, i prudutti di stampa di trasferimentu di sublimazione sò durable, è l'imaghjini ùn cascà micca, crack and fade.A vita di u mudellu hè basicamente listessa à quella di u tela.

3) Chì saria perfettu per a prutezzione di l'ambiente, senza contaminazione, equipamentu simplice, senza bisognu di lavà, riduce u scaricu di l'acqua.Tuttavia, u costu di u pianu di disignu hè più altu.A capacità di pruduzzione hè ancu assai più altu ch'è quella di stampa digitale, è u costu di produzzione hè più bassu di u costu di produzzione di stampa digitale.U vantaghju di u prezzu di a pruduzzioni di massa hè evidenti per quantità enormi di ordine.

 

3. Scopu di l'applicazione di stampa di sublimazione

Trattamentu di trasferimentu: T-shirts, vestiti, bandiere, cappelli, grembiuli, mantelli di velluto, trasferimenti di calore, sacchetti, maglie, camicie culturali è altri prudutti.Culori brillanti, sicuru, è ecologicu.

 

4. L'influenza di u materiale nantu à a sublimazione

A sublimazione dipende principalmente da u prucessu di tintura è a cumpusizioni di diversi tessuti.Se a carta di trasferimentu di calore pò reagisce cù u tintu di tela hè determinata da teste di campioni.Pudemu distingue diverse situazioni di tela secondu a cumpusizioni.

1I tessuti di poliester sò generalmente tinti cù tinti dispersi, è i tinti dispersi sò facilmente sublimati quandu sò esposti à alte temperature.Stu tipu di tissuti sò principarmenti usati nantu à a robba di ciclismu o a ropa di scena chì necessitanu più texture.A solidità di u culore hè eccellente, è u mudellu hè chjaru, è u culore hè vivu.

2Tessuti di cuttuni chì generalmente chjamemu quelli tessuti cun più altu cuntenutu di cuttuni.Stu tessulu hè normalment tintu cù tinture reattive è ùn hè micca faciule per esse sublimatu.Hè principarmenti utilizatu nantu à i vestiti sportivi è T-shirts.Ancu l'effettu di a solidità di u culore hè peghju di u poliester è l'effettu di tintura hè ancu peghju, pudete ancu aduprà tessuti di cuttuni per stampà mudelli più simplici chì ùn sò micca ritratti.

3Ci hè ancu un tela di nylon, è un altru nome hè Polyamide.Stu tela hè generalmente tintu cù tinture neutri o acidi.Comparatu cù altri tessuti, stu tela ùn hè micca adattatu per a stampa di sublimazione.Duranti l'alta temperatura in u prucessu di sublimazione, a solidità di u culore hè estremamente instabile, faciule di sbiadimentu di culore è demitint.

 

Fuzhou Huasheng Textile Co., Ltd. furnisce i nostri propri disinni à i clienti in tuttu u mondu.Per piacè truvate u stilu più adattatu per voi in e nostre cullezzione di design di stampa di sublimazione, o pudete furnisce u vostru propiu disignu, creeremu e migliori stampe per voi è i vostri clienti!


Tempu di post: 28-ghjugnu-2021