Tessutu RPET - a megliu scelta

U tessulu RPET o u tereftalate di polietilene riciclatu hè un novu tipu di materiale reutilizabile è sustinibili chì hè emergente.Perchè paragunatu cù u poliester uriginale, l'energia necessaria per u tissutu RPET hè ridutta di 85%, u diossidu di carbonu è di sulfuru hè ridutta da 50-65%, è ci hè una riduzione di 90% in acqua necessaria.

L'usu di stu tessulu pò riduce i materiali plastichi, in particulare i buttigli d'acqua, da i nostri oceani è di basura.

Siccomu i tessuti RPET sò diventati sempre più populari, assai cumpagnie sviluppanu prudutti tessili fatti di stu materiale.Prima, per fabricà prudutti fatti di tela RPET, sti cumpagnie devenu cooperà cù risorse esterne per ottene buttigli di plastica.A buttiglia hè tandu meccanicamente rotta in fiocchi sottili, chì sò poi fusi per esse filati in filatu.Infine, u filatu hè tissutu in fibra di poliester riciclabile, o tela RPET pò esse acquistatu à un prezzu più altu.

Vantaghji di RPET: RPET hè assai faciule di riciclà.I buttigli di PET sò ancu facilmente distinguibili da a so etichetta di riciclamentu "# 1", è sò accettati da a maiò parte di i prugrammi di riciclamentu.A riutilizazione di plastica ùn solu furnisce una opzione megliu cà i discaricamenti, ma aiuta ancu à ricuperà un novu affittu di vita.U riciclamentu di plastica in questi materiali pò ancu riduce a nostra necessità di utilizà novi risorse.

U PET riciclatu ùn hè micca una suluzione perfetta, ma trova sempre una nova vita per i plastichi.Crià una nova vita per i buttigli d'acqua di plastica hè un grande principiu.Nantu à i scarpi è a robba di tela RPET, stu materiale pò ancu esse usatu per fà sacchetti di shopping reutilizabili.L'usu di sacchetti di shopping fatti di PET riciclatu pò ancu riduce i sacchetti di plastica dispunibuli.In cunsiderà i so vantaghji è svantaghji, RPET hè una scelta più sustinibili.

Fuzhou Huasheng Textile cuntribuisce à a prutezzione di l'ambiente di u mondu, furnisce e persone cù tessuti RPET, benvenuti à l'inchiesta.


Tempu di post: 25-May-2021