Tissu Rib

Tessutu Rib hè un tipu di tela di maglia di trama in quale un filu unicu forma gales in fronte è in daretu à u turnu.

U tissu di rib pò esse pruduciutu da una macchina di maglia circular o piatta à doppia agulla.A so urganizazione hè tricotata da rib gauge, per quessa hè chjamata rib.I punti esterni è internu di u tessulu pianu sò disposti alternativamente in una fila, cusì l'apparizione di a superficia di u fondu hè simmetrica in i dui lati, è a so urganizazione Hè una elasticità eccellente quandu si stende horizontalmente, è ùn hè micca faciule di curl.Perchè hè cumpostu da una agulla è una agulla alternativamente, hè chjamatu 1X1 rib, è perchè l'agulla di u dial è u cilindru di l'agulla sò tutti tricotti in ogni portu di tricot, hè ancu chjamatu rib.1X1 full needle rib, l'elasticità di a rib dipende da a struttura di a rib, l'elasticità di u filatu, e proprietà di attritu, è a densità di u tela di maglia.

Ci hè ancu parechji tipi di tessuti di rib, cum'è 1 * 1 rib fabric, 2 * 2 rib fabric, 3 * 3 rib fabric, 1 * 2 rib fabric, etc. Sicondu i diversi machini, ci pò ancu esse grande rib tonda. tissu, tissu rib machine flat, etc.

Caratteristiche di u Tissu Rib

Tessuti Rib hà a staccabilità, l'orlatura è l'estensibilità di i tessuti di tela pianura, ma anu ancu una più elasticità.

L'usu di Rib Fabric

U tela di rib hè comunmente utilizatu in u collu è i manichi di t-shirts, hà un bonu effettu di chjusu di u corpu è hà una grande elasticità.Hè principarmenti utilizatu per vestiti di stile casuale.

Benvenuti à cuntattate cun noi-Fuzhou Huasheng Textile Co.,Ltd.Pudemu furnisce u tessulu di rib cù diverse specificazioni per voi cun prezzu competitivu è alta qualità.

 


Tempu di Postu: Feb-11-2022