Introduzione di u tissu di swimwear

I swimsuits sò generalmente fatti di tessili chì ùn sag o bulge quandu esposti à l'acqua.A cumpusizioni generale di i tessuti di swimwear hè nylon è spandex o poliester è spandex.Ci sò stampa di schermu flat è stampa digitale, è avà a maiò parte di elli sò stampa di schermu piatta.A stampa digitale diventa più populari, ma u prezzu hè relativamente più altu.U pesu generale seria di circa 200 GSM,Di sicuru, puderemu aghjustà u pesu per un usu diversu.U percentualità di spandex seria circa 8% à 18% per un cuntattu còmode di a pelle, basatu annantu à u requisitu di stretch per i diversi stili di swimsuits.

Qualessu tipu di tessuti di swimsuit hè bonu?
In generale, ci sò trè tippi basi di tessuti per i costumi da bagno in i mercati: Nylon Spandex Swimwear Fabric, Polyester Spandex Swimwear Fabric è Nylon Lycra Swimwear Fabric.vi li presenteremu separatamente:
1. Nylon spandex swimwear tissus sò ottenuti da mischjà o intreccia filamenti di nylon o fibri brevi cù spandex, chì anu e caratteristiche è i punti di forza di ogni fibra.Ancu s'è a struttura ùn hè micca durabile cum'è u tela Lycra, a so elasticità è dolcezza sò paragunabili à a Lycra.Hè attualmente u tissutu di swimwear più utilizatu, adattatu per i prudutti di prezzu mediu.
2. Polyester spandex swimwear tissu-Tessutu Polyester hè un tissu di robba di fibra chimica usatu in a vita di ogni ghjornu.U so vantaghju più significativu hè chì hà una bona resistenza di arrughe è a ritenzione di forma.Per quessa, hè adattatu per portà in u sole.Questa stampa digitale seria aduprata per u tessulu spandex di Poliester perchè u puntu di fusione hè assai più altu ch'è u tissu spandex di Nylon.Hè spessu usata per u vestitu di natazione separatu.
3. Lycra hè una fibra elastica fatta umana cù a megliu elasticità.Pò esse allungatu da 4 à 7 volte liberamente.Dopu chì a forza esterna hè liberata, restaura rapidamente a so lunghezza originale cù un stretchimentu excelente.Hè adattatu per mischjà cù diverse fibre per rinfurzà a struttura di drape è a resistenza di rughe.A lycra cù ingredienti resistenti à u cloru averà una vita più longa di usu di i swimsuits ordinali.

Fuzhou Huasheng tessili hè un fornitore qualificatu impegnatu à sviluppà tessuti di costume da bagno per prutege a salute di e persone è furnisce una sperienza còmoda.Benvenuti à cuntattateci per più infurmazione nantu à i tessuti di swimwear.


Tempu di Post: 17-May-2021