Cumu identificà u poliester è u nylon

U poliester è u nylon sò largamente usati in diversi vestiti in a vita di ogni ghjornu è sò strettamente ligati à a nostra vita.Questu articulu voli intruduce cumu si distingue u poliester è u nylon in modu simplice è efficiente.

1, In quantu à l'apparenza è a sensazione, i tessuti di poliester anu un lustre più scuru è una sensazione relativamente ruvida;i tessuti di nylon anu un lustre più brillanti è una sensazione relativamente scivolosa.

2, Da a vista di e pruprietà di u materiale, u nylon hà generalmente una elasticità megliu, a temperatura di tintura hè di 100 gradi, è hè tintu cù coloranti neutri o acidi.A resistenza à l'alta temperatura hè peghju di u poliester, ma hà una forza megliu è una bona resistenza di pilling.A temperatura di tintura di u poliester hè di 130 gradi, è u metudu di fusione calda hè generalmente cottu sottu à 200 gradi.A caratteristica principale di u poliester hè chì hà una stabilità megliu.In generale, aghjunghjendu una piccula quantità di poliester à a ropa pò aiutà à l'anti-rughe è a forma, ma hè più faciule di pilling è faciule di generà elettricità statica.

3, U modu più faciule per distingue u poliester è u nylon hè u metudu di combustione.

Combustione di tela di nylon: u nylon si arriccia rapidamente è brusgia in gel biancu quandu hè vicinu à a fiamma.Emetterà un fumu biancu, emette un odore di api è spuma.Inoltre, ùn ci hè micca fiamma quandu u nylon hè brusgiatu.Hè difficiuli di cuntinuà à brusgià quandu sguassate da a fiamma.Dopu à brusgià, pudete vede u funnu marrone chjaru, chì ùn hè micca faciule di torce a manu.

Combustione di tela di poliester: u poliester hè più faciule d'ignite, è si curle immediatamente quandu hè vicinu à a fiamma.Quandu brusgia, si scioglierà mentre emette fume neru.A fiamma hè gialla è emette un odore fragrante.Dopu à brusgià, pruducia lumps marroni scuri, chì ponu esse torciati cù i vostri ditte.

Fuzhou Huasheng Textile hè specializatu in a pruvista di tessuti di poliester è nylon.Se vulete sapè più cunniscenze di u produttu è cumprà tessuti, per piacè cuntattateci.


Tempu di post: 18-10-2021