Cumu sceglite un tissu di shapewear stretch in quattru modi?

In i tempi muderni, a ghjente chì aghjunghjenu preferisce mantene a figura magre cù a ropa di forma.Hè anatomizatu chì a dumanda di shapewear globale hè di circa 9 miliardi di USD à 10 miliardi.I manufacturi di shapewear sò novi innuvati in Cina, Vietnam etc.

A cumpusizioni hè un cunsigliu per sceglie shapewear in certi punti impurtanti.

1, Respirabilità

E persone spessu facenu sport quandu portanu u shapewear.Purtà una sensazione scomoda s'ellu ci hè ghjuramentu impurtante.Hè per quessa chì a massima maturità di i tessuti shapewear anu una grande traspirabilità è una funzione di finitura secca.

2, Elasticità

Stretch hè cridutu chì hè unu di i rudimenti più impurtanti per sceglie u shapewear.

L'allungamentu di quattru vie sò trattati cum'è a dumanda di qualità introduttiva à un shapewear.

L'elasticità avanzata cuntribuisce à una bona prestazione per mustrà a figura proporzionata di l'invitati. A cumpusizioni avanzata di spandex è u pesu avanzatu sò largamente in favore in a produzzione di shapewear.

3, Pesu

U pesu di shapewear hè tipicamente in 160-350 GSM.Stu pesu mantene i tessuti o u shapewear finitu in eccellenti in aspetti culuriti.

4, Mantenimentu caldu

Certi invitati preferiranu portà u shapewear in l'invernu, duvemu cunsiderà u mantenimentu caldu in u sviluppu di u tela.I punti principali per rompe u prublema sò:

a, Fate tela più pisanti, pesu avanzatu

b, Fate a viscosità avanzata di u tessulu, veramente idrorepellente per mantene u ventu

c, Fate a tela spazzolata per mantene u calore

5, Antimicrobicu

I shapewears sò tipicamente vestiti di a pelle, mentre chì sempre inveru sudore impurtante.U shapewear hà assai più microbial chì l'altri vestiti.A funzione antimicrobiana hè altu costu, ma necessariu.

Fuzhou Huasheng tessili dedicatu à furnisce u tessulu shapewear di alta qualità è u megliu serviziu à i clienti in u mondu sanu.Benvenuti à visità u nostru situ web.Per ogni dumanda, ùn esitate micca à cuntattate cun noi.


Tempu di post: 12-novembre-2021