Funzione è usu di u tissu di l'ochju d'uccelli

Tessutu di maglia di l'ochju d'uccelli, spessu chjamemu "tessutu di nido d'ape" - hè un tela di maglia di trama.Pò esse fattu di poliester o di cuttuni, è a fabbrica di solitu faci un tela di poliester ochju d'uccelli.A fibra di poliester 100% hè tessuta è trasfurmata da tintura è finitura, assai di i prudutti sò usati per pruduce vestiti di sport è di divertimentu o tessuti tessili di casa.Dopu avè aghjustatu a quantità propria di spandex à u poliester, pò diventà un tela elastica d'ochju d'uccelli, è u so usu serà più largu.

U tissu di l'ochju d'uccelli hè cunnisciutu com'è u tissu d'ochju d'uccelli chì assorbe l'umidità è u sudore.E so caratteristiche sò direttamente da a so superficia, perchè a so superficia hè cumpostu di parechji buchi di forma d'occhi d'uccelli.U scopu di sti buchi hè di sguassà megliu a sudorazione.Questu hè l'urìgine di u nome di u tessulu d'ochju d'uccelli.

U so rolu più impurtante hè di assorbe l'umidità è a sudorazione.U principiu di sudorazione hè attraversu i picculi buchi nantu à a so superficia.A causa di l'apparizione di questi picculi buchi, l'effettu di l'absorzione di l'umidità è a sudorazione hè ottenuta assai bè.Questu hè u so funziunalità principale.

Caratteristica: alta elasticità, forte ricuperazione elastica, bonu effettu di forma di u corpu, tintura ecologica, solidità di u culore, rapidità di lavare, bona prutezzione UV, delicata è cunfortu, assorbimentu di umidità è respirabile, culore luminoso.

U tessulu di l'ochju di l'uccelli hè unu di a classificazione di u tessulu d'ochju d'uccelli, ci sò parechje altre tippi, cum'è i tipi di sport è vestiti, chì sò i so categurie principali.Basatu nantu à a struttura di u tessulu differente è e manere di post-processamentu, ci sò parechje varietà di tessili d'occhi d'uccelli: tela d'occhi d'uccelli sportivi, tela d'occhi d'uccelli chì sguassate l'umidità, tela d'occhi d'uccelli di vestiti, tessili d'occhi d'uccelli di T-shirt, etc.

Usi: vestiti di moda, tessuti decorattivi, T-shirts, sportswear, biancheria di lettu, divani, vestiti casuale, gilet, vestiti, cuscini, cuscini, bagaglii, pigiami, biancheria intima, vestiti di casa.

Fuzhou Huasheng Textile s'impegna à furnisce u tessulu d'ochju d'uccelli d'alta qualità è costu-efficace per i clienti in tuttu u mondu.Per ogni dumanda, ùn esitate micca à cuntattate cun noi.


Tempu di post: 13-lugliu-2021