3 manere di distingue trà i tessuti magliati è tessuti

Ci sò tutti i tipi di tessili nantu à u mercatu, ma quandu si tratta di tessili wearable, i tipi più cumuni sò tessuti di maglia è tessuti.A maiò parte di i tessili sò chjamati dopu à a manera chì sò fatti, cumpresi i tessuti magliati è tessuti.

Sè vo avete travagliatu cù tessili per a prima volta, pudete truvà difficiuli di distingue i tessuti di maglia da i tessuti.

 

1, Dstinguing knitted èwfornufabrics daterediaapparenza

Comu diciatu prima, i tessuti sò generalmente chjamati dopu à u prucessu di fabricazione utilizatu per pruduce.U prucessu utilizatu per pruduce tessili di maglia hè fundamentalmente sfarente di i tessuti tissuti, è sta diferenza in a pruduzzione pò esse vistu solu fighjendu i tessuti.

TessutuFabrics

Per capisce u prucessu di fabricà i tessuti, basta à ricurdà u prucessu utilizatu per fà i tessuti di vestiti centu anni fà.I tessuti sò fatti da tessitura è strati di fili.Immaginate una rete di gol o una rete di racchetta di tennis multistrati, ma incruciate questi mudelli è ottene un tissutu!

MagliaFabrics

Hè impurtante di sapè chì i tessuti di maglia sò spartuti in trama è urdi.Eppuru chì i dui tipi di tessuti sò fatti di filati intrecciati, sò ligeramente diffirenti in l'apparenza.

Trama KnittedFabrics

Per fà una idea di u metudu di trama, basta à pensà à i jumpers di maglia a manu, induve u materiale hè fattu da tessitura di filati intornu à ellu stessu.Allora s'è vo fighjate à una maglia tessili, u mudellu di u tela hà una forma di V assai distinta.

Warp KnittedFabrics

Tessuti di maglia Warp sò ancu fatti cù filati o filati intornu à elli, ma u mudellu hè un pocu più complicatu.A forma di V di i filati ùn hè micca cusì evidenti, ma i mudelli sò ancu strisce.

Per distinguerà megliu a trama da i tessuti di maglia di u warp, leghjite u seguente metudu per distingue i tessuti!

 

2, Ddistinguendubtràknitted èwfornufabricsbysseparandu utfili

Se u tessulu chì cunsiderà hè un tissutu di machina, hè assai più difficiuli di distinguishà a tela di maglia da u tessulu, perchè a struttura è u mudellu sò alterati da questi prucessi.Per distinguelli, pudete aduprà un secondu metudu: Pull the threads.

Pruvate à tirà i fili nantu à una punta di u tessulu è osservate u mudellu di tissutu.

TessutuFabrics

Per i tessuti tissuti, pudete simpricimenti tirà i fili o separà da u bordu di u tela.Normalmente questu ùn hè ancu necessariu cù tessuti tissuti.Questu hè chì i filamenti si sparghjenu assai facilmente à i bordi di u tela.Pudete tirà i fili in tutta a larghezza è a durata di u tela.Se vi vede fili solti à a riva di u tela, pudete stabilisce rapidamente se u tela hè tissutu.

Trama KnittedFabricu

Cù u tessulu di maglia di trama, pudete ancu sguassate i filamenti à i bordi, ma questu ùn hè micca cusì faciule cum'è separà i tessuti tissuti.Questu hè chì u filu di trama hè intrecciatu cù altri filamenti.A volte u filu hè bluccatu da un altru filu quandu hè separatu.Tirà tuttu u filu pò piglià un pocu di tempu.Pudete solu tirà u filu da u largu o longu di u tela.

Warp KnittedFabricu

Ùn ci hè assolutamente micca manera di tirà i fili per i tessuti di maglia di urdi.A causa di u prucessu di produzzione relativamente cumplessu, un strumentu speciale hè necessariu per sguassà i filamenti.L'eliminazione di u filu cù a manu hè impussibile!

 

3, pulling tellufabricuandpaattenzionetotelluelasticità

In generale, i tessuti tissuti sò menu stretchi cà i tessuti di maglia.Se i tessili ùn sò micca fatti di fibri elastici, una prova comparativa di elasticità hè abbastanza faciule, cum'è l'elasticità di u tela di maglia si distingue ancu più.

TessutuTessuti

I filati di tessili sò stretti è intrecciati.Sì i filati chì custituiscenu a tela ùn sò micca elastici, l'elasticità di u materiale serà quasi zero.Serà abbastanza difficiule di stende.

Tessutu Maglia Trama

Perchè i filamenti sò intrecciati inseme in u tela di maglia di trama, ci hè un grande spaziu trà i filamenti.Questu permette à u tela per espansione è cuntrate facilmente.Allora quandu i filamenti elastichi ùn sò micca utilizati, i tessuti di maglia di trama saranu più elastici cà i tessuti tissuti.

Warp KnittedFabrics

Se u tessulu di maglia di u warp hè fattu cù fibre elastiche, si stende.In ogni casu, se u tessulu tricotatu warp ùn cuntene micca fibre elastiche, ùn si stende micca cum'è un tissutu.

Sempre cunfusu?Huasheng furnisce servizii di analisi di tessuti gratuiti cumprese a cumpusizioni di u tessulu, u pesu di u tessulu è a struttura di maglia.Per piacè sentite liberu di mandà noi u sample.


Tempu di post: Apr-12-2022